...

ادش بخیر... اینجا یادگار ده سال پیش بود

 

امروز همه ی پستا رو پاک کردم چون خیلی احمقانه به نظرم میومد مرسی از اون رفقایی که بعد این همه سال هنوز یادم میکنن

یک سریع ویژگی های اپدیت جدید اینستاگرام

روش حذف فالوورهای فیک در آپدیت جدید اینستاگرام

به لیست فالوورهای خود بروید و حسابی را که معتقدید جزو پیروان ارواح است انتخاب کنید. (این مساله را براساس تصویر نمایه ، نام کاربری یا محتوای موجود در پروفایل آن ها می توانید تشخیص دهید). پس از اینکه یک نفر را انتخاب کردید، روی سه نقطه در سمت راست دکمه فالور کردن، کلیک کنید و “حذف – remove ” را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که انجام این کار تعداد فالوورهای شما را پایین می آورد اما میزان تعامل شما را بالا می برد.

آپدیت جدید اینستاگرام

 شمارش معکوس در استوری برای آپدیت جدید اینستاگرام

در استوری های اینستاگرام خود اکنون می توانید یک استیکر شمارش معکوس اضافه کنید که با آن فالوورهایتان را به هر چیزی که دوست دارید جذب کنید! یادآور شمارش معکوس یک استراتژی کلاسیک بازاریابی است که باعث القای یک کار در اشخاص دیگر می شود. پیشنهاد می شود که از موراد زیر به طور مرتب استفاده کنید تا فالوورهایتان را به طور مرتب هیجان زده کنید. این کار باعث بالا بردن نرخ تعاملات شما در اینستاگرام می گردد و می تواند به فروش بیش تر شما در اینستاگرام منجر شود. در اینجا چند روش برای استفاده از استیکر شمارش معکوس آورده شده است :

  • اعلام رویداد / تبلیغی / افتتاحیه / موارد دیگر
  • یادآوری فالوورهای خود برای ثبت نام در یک وبینار
  • اعلام یک فوریت که برای مدت زمان محدودی در دسترس است.

فالوورهای شما می توانند با ضربه زدن بر روی شمارش معکوس در آن سهیم شوند. زمانی که شمارش معکوس تمام شد یک اعلان یادآوری در نوتیفیکیشن های خود دریافت می کنند.

مخاطبان شما قادر خواهند بود در تایمر شمارش معکوس مشترک شوند و هنگامی که شمارش معکوس تمام شد ، در اعلان های خود یک یادآوری دریافت می کنند!

 آپدیت جدید اینستاگرام

آموزش استفاده از شمارش معکوس در آپدیت جدید اینستاگرام

یک استوری جدید در اینستاگرام ایجاد کنید. بر روی آیکون استیکر ضربه بزنیدو آیکون مربوط به شمارش معکوس را انتخاب کنید. می توانید یک عنوان برای آن انتخاب کنید. سپس تاریخ و زمان شمارس معکوس را تنطیم کنید. با ضربه زدن بر روی رنگ ها می توانید آن را شخصی سازی و تنظیم کنید.

ایا به فکر این هستید که چگونه استوری های جذابی بسازید و به کمک آن افزایش فالوور واقعی داشته باشید؟

آیا به فکر رفتن به استوری اکسپلور هستید؟ ایا می دانید خرید بازدید استوری یک راه عالی برای این کار است؟

پست گذاشتن در حساب های چندگانه

آیا تا کنون برای شما پیش آمده است که زمان بسیاری برای ویرایش یک عکس، نوشتن عنوان و هشتگ گذاری صرف کرده اید. و بعد متوجه شوید در حساب کاربری دیگرتان هستید؟ اینستاگرام این مشکل را در آپدیت جدید خود رفع نموده است.

دیگر مهم نیست در کدام حساب کاربری تان آنلاین هستید! زیرا به راحتی می توانید پستی را که می خواهید منتشر کنید در حساب کاربری هایتان جا به جا کنید.

با استفاده از این ویژگی مهم می توانید یک پست را به طور هم زمان در چند اکانت منتشر کنید. این ویژگی برای کسانی که چندین پیج برای کسب و کار خود خود دارند واقعا اتفاق خوبی است. بدون اتلاف زمان و انرژی بیشتر، می توانند یک پست را در چندین پیج منتشر کنند و از مزایای آن استفاده کنند.

آموزش پست گذاشتن در حساب های کاربری چندگانه

یک پست را در اینستاگرام ایجاد کنید. پس از رسیدن به صفحه جزییات قسمتی را تحت عنوان “ post to other accounts” خواهید دید. در این جا شما می توانید حساب ( ها ) کاربری که می خواهید پست تان را در آن جا منتشر کنید انتخاب کنید.

آپدیت جدید اینستاگرام

 متن جایگزین –  Alt در اپدیت جدید اینستاگرام

ویژگی جدید متن جایگزین اینستاگرام این امکان را برای کاربرانی با اختلالات بینایی فراهم می آورد که از پلتفرم اینستاگرام لذت ببرند. وقتی متن جایگزین برای تصاویر شما فعال شود، هر کسی که از صفحه خوان ” screen reader” استفاده می کند می تواند توضیحات شما را با جزئیات بشنود. شما می توانید این متن جایگزین را سفارشی سازی کنید و خودتان بنویسید. یا این که به صورت خودکار، این کار توسط اینستاگرام برای شما انجام شود. پیشنهاد می شود متن جایگزین تصویرهایتان را خود بنویسید تا دقیق ترین توضیحات را داشته باشد. زیرا هر چه قدر هم که پیشرفت الگوریتم های اینستاگرام شگفت انگیز باشد باز هم همیشه دقیق و با جزئیات کامل نیست.

اگر در مورد بهینه سازی موتورهای جست و جو “سئو-SEO”  تحقیق کرده باشید می دانید متنی که در وب سایت خود استفاده می کند در رتبه بندی شما ، هنگام جست وجوی کلمات کلیدی بسیار موثر است.  اگرچه اینستاگرام گفته است که متن جایگزین آن ها مثل گوگل عمل نمی کند اما به شما پیشنهاد می شود از این ویژگی در عکس های خود استفاده کنید. بگذارید یک مثال برای شما بزنم. فرض کنید عکسی منتشر می کنید و در توضیحات متن جایگزین آن می نویسید: “کاشتن گل” . همین کافی ست که در جست و جوی هشتگ های #کاشتن_گل ، شما نیز حضور داشته باشید. بدون این که هیچ گاه قبلا از این هشتگ استفاده کرده باشید.

چگونگی استفاده از ویژگی متن جایگزین – Alt در آپدیت جدید اینستاگرام

هنگام پست کردن عکس جدید ، “تنظیمات پیشرفته – advanced setting” و سپس در زیر قسمت “دسترسی – accessibility” گزینه ای برای افزودن متن Alt  ( جایگزین) خود را مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید متن عکسی را که قبلاً در فید و پیج شما پست شده است اضافه کنید ، به عکس تان بروید. روی 3 نقطه (…) کلیک کنید. روی “ویرایش” ضربه بزنید ، سپس روی دکمه “اضافه کردن متن جایگزین” که در پایین سمت راست عکس است ضربه بزنید.

ویژگی آپدیت جدید اینستاگرام

 دوستان نزدیک  (Close Friends)

با استفاده از Close Friends ، به فالوورهای پیج خود پاداش دهید! این ویژگی آپدیت جدید اینستاگرام به شما امکان می دهد فهرستی از افرادی را که می توانید استوری های اختصاصی برای آنها بفرستید، تهیه کنید. تا از سایر فالوورها جدا شوند. می توانید لیستی از کلوز فرند خود ایجاد کنید و استوری های مخفی برای یکدیگر ارسال کنید. یا می توانید از آن به عنوان یک حافظه استفاده کنید تا وفادارترین فالوورها یا مشتریان خود را در این لیست قرار دهید. هم چنین با استفاده از close friends می توانید پیشنهادات اختصاصی برای فالوورهای ویژه تان ارسال کنید و به عنوان یک امتیاز ویژه از آن استفاده کنید.

روش فعال سازی Close Friends :

به نمایه و پروفایل خود بروید. روی گزینه سه خط، در قسمت بالا سمت راست کیلک کنید. گزینه ” دوستان نزدیک یا Close Friends” را انتخاب کنید. حالا می توانید افرادی که دوست دارید به راحتی به این لیست اضافه کنید.

از آنجا به دوربین استوری اینستاگرام خود بروید و محتوای مورد نظرتان را ایجاد کنید. وقتی آماده اشتراک گذاری شدید ، روی نماد ” Close Friends ” در پایین سمت راست ضربه بزنید تا مطمئن شوید استوری شما فقط به سمت آن افراد می رود!

توجه: شما می توانید هر زمان که لازم بود تغییراتی در لیست خود ایجاد کنید. مطمئن باشید که سایر فالوورها ( در داخل یا خارج از گروه close friends ) قادر به دیدن این لیست نخواهند بود.

  • اپدیت جدید اینستاگرام

  • آپدیت جدید اینستاگرام

 پست های برتر- top post (آپدیت جدید!)

فکر می کنم بیشتر ما هنگام جستجوی هشتگ ها، با بخش “پست های برترtop post” آشنا هستیم. عموماً در این قسمت بهترین پست هایی که در مورد آن هشتگ گذاشته شده است قرار دارند. در گذشته این بخش بر اساس محتوائی که اینستاگرام فکر می کرد شما به آن علاقه مند هستید سفارشی سازی می شد. به دلیل مشکل و باگی که در الگوریتم اینستاگرام وجود داشت، کاربران مرتباً عکسهای خود را در این بخش مشاهده می کردند. این قضیه باعث می شد کاربران اینستاگرام به درستی نتوانند موفقیت خود را در هشتگ هایشان ارزیابی کنند. و فهمیدن این که ایا پست شان در رتبه بندی اینستاگرام قرار گرفته است یا نه، امکان پذیر نبود.

با  بروزرسانی جدید اینستاگرام ، پست های برتر دیگر محدود به 10 عدد نیست. و برای هر کسی که آن را مشاهده می کند ، تصاویر مشابه را نشان می دهد. این یعنی اگر خود را در این قسمت مشاهده می کنید به این معناست که واقعا در این رتبه بندی قرار دارید. این اتفاق خوب باعث می شود شما شاهد افزایش فالوورها و تعاملات بیشتر در پست خود باشید.

متن های خاص، فارسی و انگلیسی برای بیو اینستاگرام

You have my heart, keep it safe

قلب من پیش توئه، مراقبش باش

                   *****

Live for ourselves for showing that to others

برای خود زندگی کنیم نه برای نمایش دادن آن ب دیگران

                   *****

Hope is the only thing stronger than fear

امید، تنها چیزی است که از ترس قوی تر است

                   *****

Life is short. Live passionately

زندگی کوتاه است. پرشور زندگی کن

                  *****

Live each day as if itٌs your last.

هر روز چنان زندگی کن که گویی آخرین روز زندگی تو است.

        *****

LOVE is like WAR

Easy to start...

Difficult to end...

Impossible to forget...

عشق مانند جنگ است

شروع آن آسانه

خاتمه دادن به آن مشکله

فراموش کردنش غیر ممکنه

             *****

Sometimes memories sneak out of my eyes and roll down my cheeks.

گاهی اوقات خاطرات از چشم‌هایم پنهانی بیرون می‌آیند و از گونه‌هایم فرو می‌ریزند.

            *****

You're the most expensive thing that I have.

تو گران‌ترين چيزى هستى كه من دارم.

           *****

The kites always rise with adverse winds.

بادكنك ها هميشه با باد مخالف اوج ميگيرند

           *****

Just key of love is deference

شاه کلید عشق ، تسلیم است

           *****

Every day without you is like a book without pages.

روزهای بی تو همچون کتاب بدون صفحه است.