نیستان ... !

نیستان،فریادی است سکوت...روحی است دور افتاده از جان...در فغان تو ناله ها می زند.

نیستان ... !

نیستان،فریادی است سکوت...روحی است دور افتاده از جان...در فغان تو ناله ها می زند.

۳.پوشش(قسمت اول)

در چند ماه آینده,چند تا مجلس داریم.

عروسی 2 تا از پسر عمه هام و دختر عمه و دختر خاله ام,به علاوه چند تایی نامزدی و عقد کنون...ان شائ الله!

و اگر زن باشی,الان چه بحثی داریم؟..........لباس!

با مامان و بابا نزدیک به 2 هفته است که جرو بحث  راجع به خرید لباس داریم.فکر کنم از 5 یا 6 سال پیش,لباس مجلسی نخریدم و همون یک دست لباس را که همون حدود با کلی جر خریدم,دست کم در 30 تا مجلس پوشیدم و به قول خاله ام:"تا رنگ های طرح روی پاپیون اش را همه ی فامیل می شناسند."

و مامان از عروسی قبلی,2 ماه پیش,عروسی پسر خاله ام,اتمام حجت کرده بود که دیگه نمی شه,این لباس را بپوشی,کسی به خودت چیزی نمی گه,اما ,همه  به ما میگن,که آخه چرا واسه این بچه لباس نمی گیری؟,یا نکنه "ساری" (مخفف "سار سارک",خواهرم) را بیشتر دوست داری؟,خودت مثل جوون ها می گردی و مرجان را مثل پیرزن ها!آره؟!,این لباس را آخه چه قدر دیگه باید بپوشه؟!

و بابا هم صبرش طاق شد.

این که مامان چه قدر روش گذاشت و آش را داغ ترش کرد,اصلا مهم نیست.

این که افراد فامیل(نزدیکانم)که احتمالا این سخنان را فرمودند,من را می شناسند و.....,خیلی مهم نیست.

مهم برام این بود و هست که "من چی می خواهم؟!",چی دوست دارم بپوشم و چرا!.......چه قدر لباس پوشیدنم,فکر کردنم,صحبت کردنم,رفتار کردنم ,به خودم,به آنچه که می خواهم باشم,به هدفم نزدیکه!این تنها چیزیه که برام مهمه!

از سال ها پیش این بحث ها را داریم,تقریبا از 11 سالگی ام.

نزدیک به 2 یا 3 سالی سعی کردم,خودم را تغییر بدهم......اما نشد.

بابا میگه:" آخه دختر,یه کم طبیعی رفتار کن,6 میلیارد نفر در جهان اشتباه می کنند و تو درست میگی؟!,درست یا غلط همینه,باید لباس مجلسی بخری....باید مانتو و لباس های نو بگیری."

ومامان میگه:"آدم خجالت میکشه باهات تو خیابان راه میره,اگر قرار نیست بخری,عروسی نمی آی,هیچ جای دیگه هم نمی ریکلاس,کتاب خانه,پارک,امام زاده,....,هیچ جا."

بابا هم تایید می فرمایند.

عصبانی میشم,یه مدتیه که کنترل عصبانیت برام سخت شده,لباس می پوشم,می خوام برم بیرون,بابا می ایسته جلوم و میگه:"نمی شه...گفتم هیچ جا نمی ری."

و فکر کنم داد زدم:"نمی تونی یه چند سالی,همین جوری تحمل ام کنی تا برم از پیشتون؟!راحت بشین .

میرم به اتاقم,در را می کوبم,می خوام یه کاری کنم,کمتر آسیب بزنه,خالی کنم خودم را,تا آرامتر بشم....بتونم کنترلش کنم.

کشوی دراور را باز میکنم و لباس های تازه تا کرده ام را پخش زمین میکنم.

ساری در را باز میکنه....."آخه چی شده؟باز چی کار کردی؟"

دستم را جلوی دهنم میگیرم ,خیلی سخت و تند نفس می کشم..یه 10 دقیقه ای همین جوری ام....گلوم درد عجیبی داره.

می رم حمام و در را از پشت می بندم,بابا می آد توی اتاق چند بار صدام می کنه,در تراس و بقیه اتاق ها را باز میکنه......

با وحشت می آد طرف حمام(ندیدم,اما میدونم وحشت کرده)

محکم در را می کوبه و هم زمان با فریاد میگه:"مرجان,مرجان"

نمی تونم تحمل کنم,در را باز می کنم,تا خیالش راحت باشه.....کار احمقانه ای نکردم....

فقط نگاهم میکنه....میشینم روی صندلی و میگم:آمدم این جا که نبینمتون!

مامان با بغض میاد کنارم,بقلم میکنه,"باشه,هرچی تو بگی,هرچی تو بخوای,اصلا یه چیزی بگیر که تو خانه هم بپوشیش"

محکم بقلش می کنم و تو آغوش من.........اشک می ریزه......

دیگه تمومه...هرچی نظریه و ساختار ذهنی و کوفت و زهر مار عاقلانه است.

تحمل ناراحتی شون را ندارم.

باهم میریم خرید,دو دست لباس مجلسی میخرم و یک مانتو....راضی برمی گردیم.

 

پ.ن: این پایانه,تمام چیز هایی هست که می خواهم,بی انصاف نیستم ,خیلی وقت ها به نقع ام تموم میشه و گاهی یه جوری,یه جوری که نه سیخ بسوزه ,نه کباب!.......و این بار هم ,آنها راضی بودند........همین کافیه,تا خوشحال باشم.

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
آ . د . م شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.1adam.blogsky.com

:)

mohsen شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ق.ظ http://poolasan.blogsky.com

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟

درآمد ماهیانه تا سقف 755,000 تومان در منزل

یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها

با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید

>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://poolasan.blogsky.com

بلاگ مورد نظر به دلیل رعایت نکردن مقررات.......فیلتر می باشد!

آرش (هر وقت ...) شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ http://arashq.blosky.com

ببینم این کارا همه جا جواب میده؟

وقتی چیزی را واقعا نخوای!و اتفاقا خوب هم باشه از نطر 6 میلیارد نفر
حتما این جوری میشه!

حسین شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.matlabsaz.blogfa.com

این پیغام صرفاً جهت اطلاع شما از آپدیت شدن مطلب ساز با 3 مطلب جدید می باشد و پس از چند ثانیه خود به خود نابود می شود .
1- قضیه ماست مالی
2- ریش کلمه پیژامه
3- بنده من
لطفاً نظر یادتون نره . دیر نکنید
9
8
7
6
5
4
3
2
1
#####(((((((( BOOOOOOOOOM ))))))) #####
مطلب ساز همواره با شماست

نیکو شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://boyekhobegandom79.blogsky.com

نظر خصوصی
جواب میده اما مرجان تو رو خدا مواظب اعصاب نازنینت باش تا مثل من نشی کلی درد و مرض دارم که همش ماله اعصابه

نیکو شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

چقدرم خصوصی شد ! بابا دوستم نظراتو تاییدی کن لطفا
آبروم رفت همه فهمیدن که من زین العابدینه همیشه بیمارم

طاهر شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.taher89.blogfa.com

سلام.
مرسی که می خونید و نظر می دید.
این شعری رو که می گید کدوم کتاب فروغ بوده؟
من فروغ زیاد می خونم ولی این شعرو ندیدم تا حالا.
بازم ممنون.

m? شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:39 ب.ظ

ابتداخانه ی جدیدو بهت تبریک میگم،و...

وحید زایری چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ http://goldoost1770.persianblog.ir/

به نظر من یه کم خودخواه هستی دختر (ببخشیندا) کمی هم به اعتقادات و سلایق پدر و مادر احترام بگذاریم بهتر است . ضمن این که سرپیچی از دستورات والدین تنها در مسایل حرام مجاز است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد